HTML

Az index.hu nyelvtani-értelmi elírásai

Az index is olyan néha. Én meg kiborulok, mert megtehetem, és mert médiaszakos egyetemi diplomámmal szart se kezdhetek. És bánt a professzionális, jól megfizetett bénaság.

Kapcs.forg.

Meggondolatlan MILFezés

2009.10.11. 16:37 yzarp

Én is olvastam a Matulát. Fenék Tibi egyike életem példaképeinek, tahó állatságain nyerítve röhögtem. De talán Halász Juditot nem kéne lekurvázni. Kelemen Annát, Liptayt vagy Dundikát nyugodtan, de nem hiszem, hogy Halász Judit bármivel is kiérdemelte volna, hogy MILFnek hívják (Mothers I'd like to fuck - Basznivaló anyukák).

Dalain generációk nevelkedtek, és manapság, amikor a Pokemon meg a mindenféle japán trancsírrajzok nevelik a gyerekeket, különösen nagyra kéne értékelnünk őt, aki már 40 éve ejti varázslatba a gyerekeket aranyos, tündéri meséivel. Nemzeti kincs, nem egy "basznivaló anyuka".

Rosszízű ízléstelen amatőr ostoba és primitív humor. Erőltetett szar. Valami jobbat plz. Köszi.

Szólj hozzá!

Címkék: index címlap nagyon gáz

A bejegyzés trackback címe:

https://analfabetaindex.blog.hu/api/trackback/id/tr321442833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása